Etiketler

, , , , , ,

574569_10150776421566530_1867203367_nBu gün qıda olarak sevdiğim şeylerden bahsetmek istedim. Kısa olarak en çok sevdiklerimi yazacağım. Bunun sebebi, bir an aklıma gelmesi. Onceden her yemeyi sigara ile düşünüyordum, her kes gibi. Yemeyi bitirsemde bir sigara içsem. O zaman yemeyin lezzeti umrumda olmuyordu, acele-acele bitirib, sigaraya koşuyordum. Ama, şimdi yavaş-yavaş, zevk alarak yiyorum yemekleri. Tadını çıkara çıkara. Yemekler şimdi daha Lezzetli.

Önce                                          Şimdi
Pilav                                                    Pilav
Azerbaycan Dolması                            Azerbaycan Dolması
Kebap                                                 Kebap
Bira                                                     B-)
Patates Kızartma                                Patates Kızartma
Lahmacun                                           Lahmacun
Levengi                                               Levengi
Pide                                                    Pide
Piti                                                      Piti
SİGARAAAA                                         B-)

Not: B-) İşareti – Şimdi Kullanmıyorum demek :D

Evet, göründüğü gibi, en önemli olan, en kötülerden Sigarayi sevmeyi bırakmışım :)

Günün Sigara Sloganı: “Sevdiğiniz Şeyler arasında Sigarada varsa, Bir Daha Düşünün”

